Save the Date!
V Trofeu Vila de Montmeló

Inici temporada Individual

Iniciem la temporada de les Individuals

El passat diumenge 26 de Gener vam donar inici a la temporada 2020 amb les nostres individuals en el Trofeu interclubs de Montgat.

Va ser un inici de temporada amb molt bones sensacions. Amb coses a millorar però amb energia per seguir treballant. Aprofitem aquesta entrada per presentar-vos a les nostres individuals d'aquesta temporada:

Gimnastes Individuals Nivell A

Elsa Moya - Aleví A (cèrcol)
Ja és una veterana en individuals al nostre club, però aquest any hem volgut fer un pas endavant. Participa en nivell A amb cèrcol i el seu objectiu per voler millorar fa que mai deixi de treballar.

Alicia Gutiérrez - Aleví A (cèrcol)
Una altra veterana del club que ja a participat a nivell A. Aquesta temporada estem veient una evolució en ella que demostra moltíssima actitud, expressivitat i força que la fa una gimnasta diferent.

Anna Serrano - Infantil A (cèrcol)
Primer any d'aparell per a l'Anna. Després de fer una temporada extraordinària de nivell B, aquest any té un nou repte, el cèrcol. És molt treballadora i té unes bones condicions per poder aconseguir el repte sense problemes.

Vera García - Infantil A (cèrcol)
Constància. És la millor definició per a la nostra gimnasta infantil A. És molt treballadora, contant i la seva actitud positiva de cada entrenament és el secret per evolucionar i aconseguir nous objectius. Segur que aquesta temporada sorprendrà.

Ariadna Perez - Cadet A (masses)
La nostra gimnasta més veterana en competició individual. La seva expressió i elegància al tapís fa que el seu exercici, tot i la dificultat, sigui una combinació perfecte de moviment corporal, maneig d'aparell i música.

Gimnastes Individuals Nivell B

Paula Colomé - Prebenjamí B
És la nostra gimnasta més petita però amb moltíssima energia, el seu somriure s'encomana i la seva passió per la rítmica ens farà gaudir molt d'ella aquesta temporada.

Naia Atienza - Benjamí B
Primer any per la nostra gimnasta benjamí, el seu carisma i ganes de seguir endavant és el motor que fa veure en ella una evolució espectacular. Amb el seu exercici us farà ballar a tots!

Martina Balcells - Benjamí B
Un altre gimnasta que s'entrena aquesta temporada. Encara que sigui benjamí i a primera vista sembli tímida, omple el tapís amb els seus moviments i el seu entusiasme traspassa barreres.

Inés Serrano - Aleví B
Primer individual per a la nostre aleví. Una gimnasta amb unes condicions espectaculars però amb molta energia, a vegades massa. La seva actitud diària i constància en cada entrenament, estem segur que donaran el seu fruit més aviat que tard.

Martina Rius - Infantil B
Elegància. És el primer adjectiu que ve al cap quan la Martina surt a tapís. Amb el seu exercici ens mostrarà els seus moviments infinits i ben segur que enamorarà a tothom.

Abril Molano - Infantil B
Primera temporada amb exercici d'individual, però que no us enganyi la seva poca experiència, perquè quant surt a defensar el seu exercici, es transforma i ho dóna tot dins del tapís.

Clàudia Pinies - Cadet B (masses)
Tot i ser cadet, no és cap impediment per iniciar-se en el món de la competició individual. És una gimnasta que està descobrint dins on pot arribar, perquè quan hi posa actitud i força, la seva energia és transforma i deixa a tothom fascinat.

Iñaki Guinot - Cadet B (masses)
Passió. L'Iñaki és pura passió per la rítmica. Des de petit va descobrir el seu amor per aquest esport i tot i tenir més dificultats que altres gimnastes, no es cap excusa per tirar la tovallola i seguir treballant. És tant l'amor que té per aquest esport que ho transmet amb cada moviment.

JA ESTEM PREPARATS PER GAUDIR DE TOTS ELS EXERCIDIS DE LES INDIVIDUALS D'AQUESTA TEMPORADA!